 
  In de loop der jaren is op diverse momenten materieel aangeschaft. Natuurlijk bij het begin van de paardentram, en in 1908 bij de ombouw van paardentram naar electrische tram. Maar in de volgende jaren werd weer een nieuwe, kleine serie trams aangeschaft. De oorzaak lag een enkele maal in het feit, dat de vervoersvraag groter werd, maar in de latere jaren met name omdat er sprake was van netuitbreiding.
De nummering van het rollend materieel bij de TVL is tamelijk verwarrend. Na afvoer van een bepaald tramrijtuig werd het vrijgekomen nummer gebruikt voor herbouw van trams, wat vaak neerkwam op vrijwel volledige nieuwbouw. Een chassis werd gekocht, apparatuur werd van oude trams herbruikt, en een nieuwe carrosserie werd op het nieuwe chassis gebouwd. Daarmee ontstond een vrijwel nieuw tramrijtuig. Deze methode is toegepast zowel bij de motorrijtuigen als bij de aanhangrijtuigen.
Hieronder zijn de gegevens per tramserie samengevat. In de eerste tabel staan gegevens van de paardentrams, voor zover deze (mij) bekend zijn. De tweede tabel is van de electrische motorwagens, en de derde tabel van de aanhangrijtuigen.
Aantal gesloten rijtuigen (voor mij) onbekend; er bestond in ieder geval een nummer 1
 
  | Nummer | 1 - ? | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1876 | 
| In dienst | 1876 | 
| Uit dienst | 1908 | 
Aantal open rijtuigen (voor mij) onbekend; er bestond in ieder geval een nummer 5 en een nummer 7
 
  | Nummer | ? - 5-7 - ? | 
| Type | open | 
| Jaar bouw | 1876 | 
| In dienst | 1876 | 
| Uit dienst | 1908 | 
Number 7 has been rebuilt in 1964, serving the last ride of the electric tram. It is now included in the stock of the museum.
    Nummers:
    [1-8] -
    [9-10] -
    [11-12] -
    [13] - 
    [14] -
    [15-18] -
    [19-21] -
    [22-25] -
    [26-27] -
    [28-29] -
    [30-31] -
    [32-34] -
    [35] -
    [36]
    [10II] -
    [15II-16II] -
    [17II-18III] -
    [27II] -
    [25II] -
    [26II] -
    [30III-31II] -
  
 In dienst in 1908 en 1909. Tussen 1935 en 1937 grote ombouw, nieuw onderstel, drie ramen (i.p.v. 6 ramen zoals bij de bouw), nieuw interieur. Inzet voornamelijk op de stadslijnen. Alle zijn in dienst gebleven tot de opheffing van de stadslijnen in 1960.
  In dienst in 1908 en 1909. Tussen 1935 en 1937 grote ombouw, nieuw onderstel, drie ramen (i.p.v. 6 ramen zoals bij de bouw), nieuw interieur. Inzet voornamelijk op de stadslijnen. Alle zijn in dienst gebleven tot de opheffing van de stadslijnen in 1960.
  | Nummer | 1-6 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1908 | 
| In dienst | 1908 | 
| Bouw mechanisch | Uerdingen | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 8,25 m | 
| Breedte | 2,10 m | 
| Hoogte | 3,45 m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 10,3 (1) | 
| Vermogen (kW) | 25 | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 17 | 
  (1) Na ombouw was het gewicht 9,3 ton
  In dienst:
    - nr.1-6: 1908
    - nr.7-8: 1909
  Ombouw (3 ramen, gesloten kast):
    - nr.1: 1937
    - nr.2: 1935
    - nr.3: 1936
    - nr.4: 1936
    - nr.5: 1935
    - nr.6: 1937
    - nr.7: 1936
    - nr.8: 1935
  Uit dienst:
    - nr.1-8: 1960
  
 In dienst in 1910. In 1934 grote ombouw, nieuw onderstel, drie ramen (i.p.v. 6 ramen zoals bij de bouw), nieuw interieur. Inzet voornamelijk op de stadslijnen.
  In dienst in 1910. In 1934 grote ombouw, nieuw onderstel, drie ramen (i.p.v. 6 ramen zoals bij de bouw), nieuw interieur. Inzet voornamelijk op de stadslijnen.
  Na afbraak zijn er door de TVL nieuwe motorrijtuigen gebouwd met dezelfde nummers. Daarbij werd gebruik gemaakt van onderdelen van oudere tramrijtuigen.
  Zie elders voor nr.10II
  
| Nummer | 9-10 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1910 | 
| In dienst | 1910 | 
| Bouw mechanisch | Uerdingen | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 8,03 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 10,85 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 25 | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 18 | 
  Ombouw (3 ramen, gesloten kast):
    - nr.9: 1934
    - nr.10: 1934
  Uit dienst:
    - nr.9: 1958
    - nr.10: 1935 (ombouw in mw 35, inzet daarna als werkwagen)
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nr.10.
| Nummer | 10II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1935 | 
| In dienst | 1935 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | 10,4 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | 15,2 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 60 | 
| Zitplaatsen | 22 | 
| Staanplaatsen | 39 | 
  Uit dienst:
    - nr.10II: 1960
  
 In dienst in 1913. Ze zijn ontstaan na ombouw van ahw 105 en 106 welke in 1910 waren gebouwd (zie aldaar). Grote verbouwing in 1950. Ze werden voornamelijk ingezet op de lijnen 10 en 12.
  In dienst in 1913. Ze zijn ontstaan na ombouw van ahw 105 en 106 welke in 1910 waren gebouwd (zie aldaar). Grote verbouwing in 1950. Ze werden voornamelijk ingezet op de lijnen 10 en 12.
  | Nummer | 11-12 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1910/1913 | 
| In dienst | 1913 | 
| Bouw mechanisch | Wismar / TVL | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 9,35 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 11,8 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 26 | 
| Zitplaatsen | 24 | 
| Staanplaatsen | 20 | 
  Ombouw (modernisering):
    - nr.11-12: 1950
  Uit dienst:
    - nr.11-12: 1964
  
 
  | Nummer | 13 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1913 | 
| In dienst | 1913 | 
| Bouw mechanisch | Wismar | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 8,42 m | 
| Breedte | 2,12 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 11,8 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 37 | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 30 | 
  Uit dienst:
    - nr.13: 1960
  
 
  Herbouw van aanhangrijtuig 107 welke in 1913 was gebouwd (zie aldaar). Grote verbouwing (nieuw onderstel) in 1933.
| Nummer | 14 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1913 / 1921 | 
| In dienst | 1921 | 
| Bouw mechanisch | Wismar / TVL | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 8,42 m | 
| Breedte | 2,12 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 11,5 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 37 | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 30 | 
  Uit dienst:
    - nr.14: 1960
  
 
  Gekocht van de Märkische Strassenbahn in Witten am Ruhr, uit de serie 111-130. Inzet voornamelijk op de steile lijn naar Neudorf met daarin een laag spoorwegviaduct.
Na afbraak zijn er door de TVL nieuwe motorrijtuigen gebouwd met dezelfde nummers. Daarbij werd gebruik gemaakt van onderdelen van oudere tramrijtuigen.
  Zie elders voor nrs.15II-16II
  Zie elders voor nrs.17II-18III
| Nummer | 15-18 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1900 | 
| In dienst | 1921 | 
| Bouw mechanisch | Uerdingen | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 7,37 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 9,3 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 25 | 
| Zitplaatsen | 16 | 
| Staanplaatsen | 22 | 
  Uit dienst:
    - nr.15: 1933
    - nr.16: in 1931 hernummerd in 18II, in 1933 uit dienst
    - nr.17: 1933
    - nr.18: 1933
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nrs.15-16.
| Nummer | 15II-16II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1931 | 
| In dienst | 1931 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 8,24 m | 
| Breedte | 2,05 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 9,75 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 25 | 
| Zitplaatsen | 18 / 16 | 
| Staanplaatsen | 30 / 22 | 
  Uit dienst:
    - nr.15II: 1960
    - nr.16II: 1960
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nrs.17-18.
  Motorwagen 17 in 1939 herbouwd na zwaar ongeval.
| Nummer | 17II-18III | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1932 | 
| In dienst | 1933 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | ? m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Vermogen (kW) | ? | 
| Zitplaatsen | ? | 
| Staanplaatsen | ? | 
  Uit dienst:
    - nr.17II: 1960
    - nr.18III: 1960
  
 
  Deze rijtuigen waren speciaal, in die zin, dat ze lager waren. Ze zijn speciaal gebouwd voor de nieuw geopende lijn naar Neudorf, waar ze dan ook meestal werden ingezet. Ze waren lager omdat ze een poort in de stadsmuren moesten passeren.
| Nummer | 19-21 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1923 | 
| In dienst | 1923 | 
| Bouw mechanisch | Godarville | 
| Bouw electrisch | Bergmann | 
| Lengte | 9,31 m | 
| Breedte | 2,10 m | 
| Hoogte | 3,30 m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | 13,3 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 50 | 
| Zitplaatsen | 24 | 
| Staanplaatsen | 28 | 
  Ombouw door TVL:
    - nr.19: 1948
    - nr.21: 1937 en 1949
	
  Uit dienst:
    - nr.19: 1955
    - nr.20: 1955
    - nr.21: 1955
  
 
  | Nummer | 22-25 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1924 | 
| In dienst | 1924 | 
| Uit dienst | 1940 | 
| Bouw mechanisch | Nivelles | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 8,8 m | 
| Breedte | 2,15 m | 
| Hoogte | 3,44 m (1) | 
| Assen | 2 | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 24 | 
| Gewicht (ton) | 10,6 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 37 | 
  (1) Nr.24 was slechts 3,28 m hoog, dit omdat deze reservewagen werd voor de lijn naar Neudorf, waar deze een laag viaduct moest passeren.
  Uit dienst:
    - nr.22: 1937
    - nr.23: 1955
    - nr.24: 1955
    - nr.25: 1943 (hernummerd in mw 36, daarna inzet als werkwagen)
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nrs.25.
  
| Nummer | 25II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1939 | 
| In dienst | 1939 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | 10,96 m | 
| Breedte | 2,12 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Vermogen (kW) | 2 x 37 | 
| Zitplaatsen | ? | 
| Staanplaatsen | ? | 
  Uit dienst:
    - nr.25II: 1961
  
 
  Rijtuigen met speciaal onderstel type Kamp, twee maal een draaistel met één as, gekoppeld door kruiselings aangebrachte koppelstangen.
  Zie elders voor nr.26II
  
| Nummer | 26-27 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1926 | 
| In dienst | 1926 | 
| Uit dienst | 1961 | 
| Bouw mechanisch | Nivelles | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | ? m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 x 1 | 
| Gewicht (ton) | 12.0 | 
| Vermogen (kW) | 37 | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 24 | 
  Uit dienst:
    - nr.26: 1938
    - nr.27: 1933
  Motorrijtuig 26 is bewaard in het trammuseum in de stad Luxemburg
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nrs.26.
  
| Nummer | 26II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1938 | 
| In dienst | 1938 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | 10,68 m | 
| Breedte | 2,1 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | 14 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 50 | 
| Zitplaatsen | ? | 
| Staanplaatsen | ? | 
  Uit dienst:
    - nr.26II: 1964
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nrs.27.
  
| Nummer | 27II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1934 | 
| In dienst | 1934 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | Siemens | 
| Lengte | 10,7 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | 13,8 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 37 | 
| Zitplaatsen | 22 | 
| Staanplaatsen | 45 | 
  Uit dienst:
    - nr.27II: 1961
  
 
  Rijtuigen met speciaal onderstel type Kamp, twee maal een draaistel met één as, gekoppeld door kruiselings aangebrachte koppelstangen.
| Nummer | 28-29 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1926 | 
| In dienst | 1926 | 
| Bouw mechanisch | Nivelles | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | 11,1 m | 
| Breedte | 2,48 m | 
| Hoogte | 3,28 m | 
| Assen | 2 x 1 | 
| Gewicht (ton) | 13,5 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 50 | 
| Zitplaatsen | 24 | 
| Staanplaatsen | 30 | 
  Uit dienst:
    - nr.28-29: 1964
  
 
  Zware trams, speciaal bedoeld om wagens van de Vicinal baan (uit Echternach) door te voeren over de Limpertsberg naar de stad en het station.
  De opbouw was een voorste aangedreven as, dan een loopdraaistel, en vervolgens weer een aangedreven as. Het loopdraaistel diende een betere geleiding in bochten.
  Ze kregen in 1941 nummers DR ET 134-030 en 134-031, en kort daarna DR ET 199-01 en 199-02. In 1945 weer terug naar oude nummers 30 en 31.
| Nummer | 30-31 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1928 | 
| In dienst | 1928 | 
| Bouw mechanisch | SLM Vilvoorde | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | 10,42 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | 3,28 m | 
| Assen | 1+2+1 | 
| Gewicht (ton) | 23,0 | 
| Vermogen (kW) | 2 x 55 | 
| Zitplaatsen | 28 | 
| Staanplaatsen | 38 | 
  Uit dienst:
    - nr.30: 1944
    - nr.31: 1945
  
 
  Nieuwbouw door TVL met gebruikmaking van onderdelen van andere trams. Met dezelfde nummers als de eerder afgevoerde nrs.30-31.
  
| Nummer | 30III-31II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1946/1947 | 
| In dienst | 1946/1947 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | ? m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 2 | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Vermogen (kW) | ? | 
| Zitplaatsen | ? | 
| Staanplaatsen | ? | 
  Uit dienst:
    - nr.30III: 1961
    - nr.31II: 1961
  Wagen 31 verkocht aan kruitfabriek in Kockelscheuer, aldaar sloop in 1983.
  
 
  Inzet voornamelijk op lijn 10
Nr.34 was de motorwagen die de laatste rit verzorgde bij het afscheid in 1964.
| Nummer | 32-34 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1931 | 
| In dienst | 1931 | 
| Bouw mechanisch | Uerdingen | 
| Bouw electrisch | ACEC | 
| Lengte | ? m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Gewicht (ton) | 14,6 | 
| Vermogen (kW) | 50 | 
| Assen | 2 | 
| Zitplaatsen | 22 | 
| Staanplaatsen | 31 | 
  Uit dienst:
    - nr.32: 1964 (tot 1978 wagenbak in speeltuin in Helmsingen)
    - nr.33: 1964 (tot 1978 wagenbak in speeltuin in Helmsingen)
    - nr.34: 1964.
  MOtorrijtuig 34 is bewaard in het trammuseum in de stad Luxemburg
  
In 1935 omgebouwd uit motorwagen 10 (na ongeval). Zie voor gegevens bij de serie 9-10. Gebruikt als werkwagen. Uit dienst in 1955.
In 1947 hernummerd uit mw 25. Van 1943 tot 1947 droeg deze nog het nummer 30II. Zie voor de gegevens bij de serie 22-25. Gebruikt als pilot-wagen voor treinen van de Charly lijn (uit Echternach) die met stoomlocomotief werden doorgevoerd naar het station. Uit dienst in 1954.
    Nummers:
    [101-104] -
    [105-107] -
    [108-111] -
    [112-114] - 
    [115-118] -
    [119] -
    [120] -
    [121-122]
    [101II-104II] -
    [105II-107II] -
    [114II] -
    [115II-118II]
  
 
  De wagens waren wat eerder afgeleverd dan de opening van de elektrische tram. Na hersporing naar normaalspoorbreedte werden ze nog enkele maanden ingezet als aanhangrijtuig voor de paardentram. Na opening van de elektrische tram werden ze weer herspoord naar meterspoor.
| Nummer | 101-104 | 
| Type | open | 
| Jaar bouw | 1908 | 
| In dienst | 1908 | 
| Lengte | 7,33 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Bouw mechanisch | Busch-Bautzen | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Zitplaatsen | 20 | 
| Staanplaatsen | 14 | 
  Uit dienst:
    - nr.101: 1933
    - nr.102: 1933
    - nr.103: 1933
    - nr.104: 1933
  
 
  Eigen bouw door TVL. Ze kregen de nummers van recent afgevoerde 101-104
| Nummer | 101II-104II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1933 | 
| In dienst | 1933 | 
| Lengte | 8,87 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Zitplaatsen | 22 | 
| Staanplaatsen | 30 | 
  Uit dienst:
    - nr.101II: 1964
    - nr.102II: 1964
    - nr.103II: 1964
    - nr.104II: 1964
  Onderdelen van mw 103 (chassis) zijn gebruikt voor nabouw (in 1964) van paardentramrijtuig 7.
  
 
  | Nummer | 105-107 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1910 | 
| In dienst | 1910 | 
| Lengte | 9,35 m | 
| Breedte | 2,10 m | 
| Hoogte | 3,41 m | 
| Bouw mechanisch | Wismar | 
| Gewicht (ton) | 6,3 | 
| Zitplaatsen | 24 | 
| Staanplaatsen | ? | 
  Uit dienst:
    - nr.105: 1913   (ombouw naar motorwagen 11)
    - nr.106: 1913   (ombouw naar motorwagen 12)
    - nr.107: 1921   (ombouw naar motorwagen 14)
  
 
  Gebouwd als bestelling voor Turkije. Als gevolg van de Eerste Wereldoorlog konden ze niet worden afgeleverd; in 1919 werden ze nog in nieuwstaat door de fabriek geleverd aan TVL. Ze kregen de nummers van recent afgevoerde 105-107
| Nummer | 105II-107II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1914 | 
| In dienst | 1920 | 
| Lengte | 8,56 m | 
| Breedte | 2,16 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Gewicht (ton) | 5,2 | 
| Bouw mechanisch | Wismar | 
| Zitplaatsen | 15 | 
| Staanplaatsen | 29 | 
  Uit dienst:
    - nr.105II: 1960
    - nr.106II: 1960
    - nr.107II: 1960
  
 
  | Nummer | 108-114 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1924 | 
| In dienst | 1924 | 
| Lengte | 8,65 m | 
| Breedte | 2,15 m | 
| Hoogte | ? m | 
| Gewicht (ton) | 5,8 | 
| Bouw mechanisch | Nivelles | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 24 | 
  Uit dienst:
    - nr.108: 1960
    - nr.109: 1960
    - nr.110: 1960
    - nr.111: 1960
  
 
  | Nummer | 108-114 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1924 | 
| In dienst | 1924 | 
| Lengte | 9,18 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Bouw mechanisch | Nivelles | 
| Zitplaatsen | 18 | 
| Staanplaatsen | 30 | 
  In de Tweede Wereldoorlog verkocht aan ASEAG (trambedrijf in Aken, Duitsland). Aldaar pas in dienst in 1951 met nummers 802, 801, 800. Uit dienst en sloop in 1959
  Uit dienst:
    - nr.112: 1943
    - nr.113: 1943
    - nr.114: 1943
  Rijtuig 112 is bewaard in het trammuseum in de stad Luxemburg
  
Eigen bouw door TVL. Ze kreeg het nummer van recent afgevoerde 114.
 
  | Nummer | 114II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1951 | 
| In dienst | 1951 | 
| Lengte | 8,08 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Gewicht (ton) | 5 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Zitplaatsen | 16 | 
| Staanplaatsen | 42 | 
  Uit dienst:
    - nr.114II: 1961
  
In 1930 overgenomen van de tram in Völkingen (Duitsland) uit de serie 51-68
| Nummer | 115-118 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1909 | 
| In dienst | 1930 | 
| Lengte | 7,5 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Bouw mechanisch | MAN | 
| Zitplaatsen | ? | 
| Staanplaatsen | ? | 
  Uit dienst:
    - nr.115: 1936
    - nr.116: 1936
    - nr.117: 1936
    - nr.118: 1936
  
Eigen bouw door TVL. Ze kregen de nummers van recent afgevoerde 115-118. In dienst nrs 115 en 117 in 1936, nrs 116 en 118 in 1938
 
  | Nummer | 115II-118II | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1936/1938 | 
| In dienst | 1936/1938 | 
| Lengte | 8,12 m | 
| Breedte | 2,1 m | 
| Hoogte | 3,07 m | 
| Gewicht (ton) | ? | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Zitplaatsen | 16 | 
| Staanplaatsen | 42 | 
  Uit dienst:
    - nr.115II: 1961
    - nr.116II: 1960
    - nr.117II: 1960
    - nr.118II: 1960
  
 
  | Nummer | 119 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1931 | 
| In dienst | 1931 | 
| Lengte | 10,77 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | 8,05 | 
| Bouw mechanisch | Schöndorf / SLM | 
| Zitplaatsen | 24 | 
| Staanplaatsen | 48 | 
  Uit dienst:
    - nr.119: 1957
  
 
  | Nummer | 120 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1935 | 
| In dienst | 1935 | 
| Lengte | 10,6 m | 
| Breedte | ? m | 
| Hoogte | ? m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | 7,65 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Zitplaatsen | 22 | 
| Staanplaatsen | 50 | 
  Uit dienst:
    - nr.120: 1964 (eerst nog als verblijfswagen op camping, later sloop).
  
 
  | Nummer | 121-122 | 
| Type | gesloten | 
| Jaar bouw | 1938/1941 | 
| In dienst | 1938/1941 | 
| Lengte | 10,6 m | 
| Breedte | 11,8 m | 
| Hoogte | 2,16 m | 
| Assen | 3 | 
| Gewicht (ton) | 6,7 | 
| Bouw mechanisch | TVL | 
| Zitplaatsen | 22 | 
| Staanplaatsen | 58 | 
  Uit dienst:
    - nr.121: 1964
    - nr.122: 1964
  Wagen 121 eerst naar Amutra (Schepdaal, België), later naar trammuseum in de stad Luxemburg
  

Deze pagina is onderdeel van de Websites van Wim Kusee